ÁSZF

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (ÁSZF)

 

Tartalom

  1. A Vállalkozás adatai 2
  2. Megvásárolható termékek köre. 2
  3. Rendelési információk. 2
  4. Árak. 4
  5. A megrendelések feldolgozása, szállítási határidő. 4
  6. Fizetési és szállítási feltételek. 4
  7. Kellék- és termékszavatosság. 6
  8. Jótállás. 6
  9. Elállás joga. 7
  10. Ügyfélszolgálat, panaszkezelés, jogi igények érvényesítése. 7
  11. Adatkezelés. 9
  12. Egyéb rendelkezések. 9

 

 

Jelen ÁSZF a www.egydesign.hu domain néven, üzemeltető által (ld. lentebb) nyújtott Webáruház szolgáltatásra terjed ki, és az üzemeltetést végző Vállalkozás (a továbbiakban: Mi, Eladó), valamint a Webáruház vásárlója (a továbbiakban: Ön, vagy vásárló), (a továbbiakban együtt: Felek) jogait és kötelezettségeit, illetve a szolgáltatás igénybevételével kapcsolatos – jogszabályi előírásoknak megfelelő - tudnivalókat szabályozza.

  • Vásárló jelen szerződésben: A Webáruházban meghirdetett termékek megvásárlását megrendelés útján kezdeményező természetes személy, aki a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. Kormányrendelet értelmében fogyasztónak minősül.
  • Nem előre gyártott, (egyedi) termék: a megrendelő kifejezett kérésére és előzetesen egyeztetett igénye szerint készülő ajándéktárgy, amely nem raktárkészletről kerül kiszállításra, hanem a vevő által megadott kérésnek megfelelően készül.

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a Webáruházunknak figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, ame

Annyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Amennyiben megrendelést kíván leadni, az ÁSZF elfogadásáról kifejezett nyilatkozatot is tennie kell a megrendelés elküldésével egyidejűleg.

Jelen dokumentum magyar nyelven, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül. Az elektronikusan megkötött szerződés, és a megrendeléskor hatályban lévő ÁSZF tárolt változatát az erre irányuló jogi kötelezettség teljesítése érdekében a szerződés megszűnésétől számított 5 évig őrizzük. A vásárlásról kibocsátott számla adatait a számviteli jogszabályokban előírt ideig őrizzük.

Fenntartjuk a jogot az ÁSZF egyoldalú módosítására. A folyamatban lévő vásárlásokra a megrendelés elküldésének időpontjában érvényes ÁSZF az irányadó.

AZ ÁSZF a Webáruház e célra szolgáló menüpontjából is letölthető, illetve nyomtatható, továbbá megtalálható üzlethelyiségünkben.

Az ÁSZF hatályba lépésének napja: 2019. augusztus 1.

1.     A Vállalkozás adatai

 

ANGYALI SZERETET Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság (a továbbiakban: Vállalkozás)

Rövid név: Angyali Szeretet Kft.

Székhely: 1054 Budapest, Vértanúk tere 1. 2. em. 3.

Telephely: Gyarmati Edina Kézműves ajándék boltja

4400 Nyíregyháza, Holló u 27. fsz. 11. üzlet

Adószám: 22606996-2-41

Bankszámlaszám: Erste Bank 11600006-00000000-40459202

Cégjegyzékszám: 01 09 0184321

Telefon: +3630-246-9448

+3642-788-237

E-mail: info@egydesign.hu

 

Tárhely szolgáltató adatai

Cégnév: BERE-NET Kft.

Székhely: 4611 Jéke, Táncsics u. 8.

Ügyfélszolgálat: 4400 Nyíregyháza, Szent István u. 6.

Ügyfélszolgálati e-mail cím: info@forweb.hu

 

A Szolgáltató végzi a WEBSHOP karbantartását, továbbá a honlap és az ahhoz kapcsolódó adatok tárolásához szükséges tárhely biztosítását.

2.     Megvásárolható termékek köre

A Webáruházban Gyarmati Edina designer által tervezett, védjegyoltalom alatt álló saját készítésű termékek és egyéb ipar- és képzőművészeti termékek megvásárlására van lehetőség.

Ön termékkategóriák szerint böngészhet a Megvásárolható termékek között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, árát, egyéb lényeges tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat.

Ha kérdése van egy termékkel kapcsolatosan, a terméklapon elhelyezett ? Kérdése van a termékről gombra kattintással egy űrlap elküldésével lehetőséget biztosítunk arra, hogy e-mailben kérdezzen. Az Önnek tetsző termékeket pedig kosárba teheti, és böngészhet tovább anélkül, hogy újból rá kellene keresnie ugyanarra a termékre.

Figyelmeztetés: A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek.       

A termék fényképére történő kattintással további információkat olvashat a termék használatáról.

3.     Rendelési információk

Webáruházunkban történő rendeléshez a vásárlónak nem kell előzetesen regisztrálnia.

A kívánt terméket, az Ön által kiválasztott mennyiségben helyezze a kosárba, és eldöntheti, hogy tovább folytatja a böngészést, vagy befejezi a megrendelést.

A kosárba helyezett termékek a Webáruházban online vásárolhatók meg, az Önnek legkényelmesebb fizetési mód kiválasztását követően megadhatja, hogy a terméket személyesen Gyarmati Edina kézműves ajándékboltjában, vagy GLS futárszolgálat,által biztosított házhozszállítással kívánja átvenni. Amennyiben személyesen nem tudja átvenni a megrendelését, meghatalmazottja átveheti Ön helyett.

A rendelés menete

Mind a termékkategóriáknál feltüntetett termék, mind a termékleírás alatt megtalálható a „kosár”, mely lehetővé teszi a megvásárolni kívánt mennyiség megadását és vásárlói kosárba helyezését. A kosár tartalmának megtekintésére a Webáruház jobb felső sarkában elhelyezett ikonra történő kattintással van lehetőség.

  1. A kosár jelre kattintva a terméket a Kosárba helyezheti.
  2. A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, valamint ki tudja választani az Önnek legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „TOVÁBB VÁSÁROLOK” gombot.

Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött, ki kell választania a fizetési és a szállítási módot, megadnia a megrendelés teljesítéséhez és a számlázáshoz szükséges adatait, majd  a „MEGRENDELÉS LEADÁSA” gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését.

Miután elküldte megrendelését, a képernyőn megjelenik egy szöveges visszaigazolás.

SIKERES MEGRENDELÉS! felirattal, mely alatt megtalálható a rendelési azonosító. Ezt követően megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza a megrendelés elküldésének sikeres megtörténtét, és a megrendelése részleteit.  Amennyiben a képernyőn nem jelenik meg a SIKERES MEGRENDELÉS!, és nem kap a megrendeléskor megadott e-mail címére a megrendelés rögzítését visszaigazoló levelet, a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az ügyfélszolgálati elérhetőségeinken.

Az Ön által megadott telefonszámon a megrendelés teljesítésének visszaigazolásához további adategyeztetést kérhetünk annak igazolására, hogy a megrendelést valóban a megrendelőlap kitöltője kérelmezte.

Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére a megrendeléstől számított 48 órán belül küldünk Önnek egy Megrendelés lezárva visszaigazolást. Az Ön által elküldött megrendelés írásbeli elfogadásával Ön és Vállalkozásunk között a szerződés létrejön. A Megrendelés leadása gomb megnyomásával Önt fizetési kötelezettség terheli, melynek teljesítését a megrendeléskor választott módon köteles végrehajtani. Az egyedi termék megrendelése tekintetében a visszaigazolás időpontja max. 4 munkanap lehet.

A megrendeléskor hatályos Általános Szerződési Feltételek PDF formában mentett változatának elérhetőségét a megrendelés megerősítését tartalmazó e-mailben küldjük meg Önnek.

Az adatbeviteli hibák javítása megrendelés során

Önnek a megrendelés során lehetősége van az Ön által bevitt adatok módosítására (a böngészőben a vissza gombra kattintva az előző oldal nyílik meg, így akkor is javíthatók a bevitt adatok, ha Ön már a következő oldalra lépett). Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja a szerződés létrejöttét.

Felelősség a megadott adatok valóságáért

Felhívjuk a figyelmét, hogy az Ön felelőssége, hogy az Ön által megadott adatokat pontosan adja meg, hiszen az Ön által megadott adatok alapján készül a számla, illetve a megadott címre végezzük a szállítást. Ön a megrendelésével tudomásul veszi, hogy az Ön által hibásan, pontatlanul teljesített adatbevitelből eredő minden kárát és költségét jogosultak vagyunk Önre hárítani. A pontatlan adatbevitel alapján történő teljesítésért felelősségünket kizárjuk.

4.     Árak

A Webáruházban feltüntetett eladási árak, illetve egységárak az általános forgalmi adó összegét tartalmazzák, az esetlegesen felmerülő szállítási költség nem kerül beépítésre az eladási árba, az külön tételként szerepel a megrendelőlapon.

Amennyiben hibás árat tüntettünk fel a termék mellett, a tőlünk elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy – a jogszabályoknak megfelelően - Vállalkozásunk nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben ÖN ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.

Külön csomagolási költséget nem számítunk fel. A szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a Szállítási feltételek menüpont alatt megtalálható.

Webáruházunkban időszakonként kedvezményes vásárlási lehetőséget biztosítunk kupon formájában. Kupon akciók esetén a termék vételárának részben vagy egészben történő megfizetése az internetes felületen a kupon adatainak megadásával is lehetséges. A kupon kódját az érvényességi idején belül és felhasználási feltételeinek megfelelően be kell írni a megfelelő mezőbe. Egy megrendeléshez csak egy kupon váltható be, a kuponok nem vonhatók össze. A kuponok felhasználási feltételeinek egyéb részleteit az aktuális kupon-akció feltételei tartalmazzák.

5.     A megrendelések feldolgozása, szállítási határidő

A megrendelések feldolgozása munkanapokon hétfő/ péntek történik 10:00-16:00 óra között. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a raktáron lévő termékek esetében a visszaigazolástól számított 3-5 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, úgy a beszerzéstől függően 8-10 munkanap. Egyedi termék megrendelése esetén a szállítási határidő 8-10 munkanap.

Cégünk nem vállal felelősséget a megrendelt termék esetleges technikai ismertetőinek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

6.     Fizetési és szállítási feltételek

Fizetési módok:

  • Üzletben történő fizetés: Üzlethelyiségünkben, a megrendelt termék átvételekor, forintban fizetheti meg a termék vételárát, készpénzben, vagy bankkártyával. Erre akkor van lehetősége, hogyha a személyes átvételt választotta. Személyesen történő teljesítés esetén utánvételi díjat nem számítunk fel. Ezt a fizetési módot nem választhatja, amennyiben egyedi készítésű terméket rendelt.
  • Előre utalással történő teljesítés: Az előre utalás választása esetén Önnek a megrendelés megerősítéséről e-mailt küldünk, mely tartalmazza a Vállalkozás adatait, a bankszámlaszámot, a Számlavezető Pénzintézet nevét, a kedvezményezett nevét, a fizetési határidőt, a rendelésazonosítót, a rendelés részleteit és a fizetendő árat. Utalása bankszámlánkra történő beérkezését követően tudjuk Önnek megkezdeni a szállítást a szállítási határidő szerint. Banki átutalás esetén tehát a pénzügyi teljesítés időpontja az a munkanap, amikor a számla ellenértékét a Vállalkozásunk bankszámláján jóváírták. Ezt a fizetési módot nem választhatja, amennyiben egyedi terméket rendelt.
  • Utánvéttel történő teljesítés: A terméket az általunk megbízott futárszolgálat szállítja ki az Ön által megadott címre, ahol a termék, vagy termékek számla szerinti árát a futárnak kell készpénzben vagy bankkártyával kifizetni. Utánvétes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj hozzáadódik. Ezt a fizetési módot nem választhatja, amennyiben egyedi készítésű terméket rendelt.
  • Azonnali bankkártyás fizetés: Bankkártyás fizetési mód választása esetén, Önt választása szerint átirányítjuk az Erste Bank Zrt. oldalára. A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szüksége:

Kártyaszám (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13–19 jegyű szám.)

Lejárati dátum (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.)

Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye [CVV2, vagy CVC2]. Amennyiben az Ön kártyáján nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt legyen szíves üresen hagyni!)

A fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán.

  • A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
  • Egyedi terméket kizárólag azonnali bankkártyás fizetési mód választásával van lehetőség megrendelni. 

Szállítási információk

A webáruházunk által kapott megrendeléseket választásának megfelelően a GLS futárszolgálat (GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.,2351 Alsónémedi, GLS Európa utca 2.) kezbesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 08-17 óra között. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a fent megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják.

  • Kizárólag abban az esetben rendelje meg utánvéttel a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.
  • Lehetőség van személyes átvételre is üzletünkben. Ez esetben a termék elérhetőségéről e-mailben értesítjük a megrendeléskor megadott e-mail címen. A termék átvételére az e-mailben közölt időponttól számított hét munkanapig van lehetősége.

 

Házhoz szállítás díjszabása

 

Házhozszállítás

 

Utánvét

 

 

 

 

 

GLS futárszolgálat

1 490 Ft

 

+ 590 Ft

 

Személyes átvétel esetén nincs szállítási és utánvételi díj.

 

25.000Ft felett a szállítás ingyenes

     

 

Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén a Vállalkozás ügyfélszolgálati adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

Amennyiben a termék adatlapján úgy látja, hogy a kiszállítás díjmentes, szállítási költség nem terheli a megrendelését.

Utánvételes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj a rendelés értékéhez hozzáadódik.

7.     Kellék- és termékszavatosság

Ön hibás teljesítés esetén az Eladóval szemben kellék- vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Kellékszavatossági igénye keretében kérheti a termék kicserélését, vagy elállhat a vásárlástól, ez esetben visszafizetjük az Ön által teljesített befizetést.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogok érvényesítésére már nincs lehetőség.

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Vállalkozásunk nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban Ön köteles bizonyítani, a felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényként kizárólag a hibás termék kicserélését kérheti.

Termékszavatossági igényét a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem lehet érvényesíteni. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre vonatkozó kellékszavatossági igény a gyártóval szemben érvényesíthető.

8.     Jótállás

Az Eladó a forgalmazott termékek körére tekintette jótállára nem köteles.

9.     Elállás joga

Ön a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Amennyiben él elállási jogával, úgy ezt egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni Velünk (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben).

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet) szerint azonban a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogát olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;

Az elállási nyilatkozat beérkezését annak kézhezvételét követően haladéktalanul visszaigazoljuk Önnek. Elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül a részünkre visszaküldeni. A visszaküldés költsége Önt terheli.

Elállási jogával személyesen is élhet, az üzletünkben.

Az elállási nyilatkozat letölthető a Webáruház ilyen elnevezésű menüpontjából.

Amennyiben elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles a Vállalkozás az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a szállítás díját is. Ez alól kivétel, ha Ön olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg Ön hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegyük.

A fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.

Írásban történő elállás esetén az elállási nyilatkozatot 14 napon belül kell megküldeni részünkre (ez a postára adás határideje).

10.  Ügyfélszolgálat, panaszkezelés, jogi igények érvényesítése

Vállalkozásunkkal szemben Ön panasszal élhet a székhelyünkre címzett postai küldeményben, az ügyfélszolgálat elektronikus levelezési címére küldött levélben, illetve szóban telefonos ügyfélszolgálati elérhetőségeinken, illetve üzlethelyiségünkben.

A panasz felvételéhez szükséges:

  1. a) a fogyasztó neve, lakcíme,
  2. b) a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
  3. c) a fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
  4. d) a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
  5. e) a jegyzőkönyvet felvevő személy és - telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével - a fogyasztó aláírása,
  6. f) a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
  7. g) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

A szóbeli panaszt azonnal megvizsgáljuk, és szükség szerint orvosoljuk. Ha Ön a panasz kezelésével nem ért egyet, illetve ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontról haladéktalanul jegyzőkönyvet veszünk fel, melyet legkésőbb a panaszra adott válasszal együtt küldünk meg a vásárló részére. A hozzánk érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgáljuk és arra érdemi választ adunk. Panaszának esetleges elutasítását indoklással látjuk el.

A panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt őrizzük meg.

Vállalkozásunk a jogviták elsősorban békés úton történő rendezésére törekszik.

A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv) szóló, 2013. évi május 21.-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet (a továbbiakban: rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot, amely 2016. február 15-től vehető igénybe az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződést kötők között fogyasztói jogvita esetén mind a fogyasztók, mind a kereskedők számára. A rendelet hatálya közvetlenül kiterjed az Unióban letelepedett, Magyarországon székhellyel rendelkező online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekben érintett kereskedőre, amennyiben közte és a fogyasztó között létrejött online adásvételi vagy szolgáltatási szerződéssel kapcsolatban fogyasztói jogvita merül fel. Ahhoz, hogy az online vitarendezési platformot használni tudja, előzőleg regisztrálnia kell az Európai Bizottság rendszerében. Az online vitarendezési platformot az Európai Bizottság rendszerében való regisztrációt követően az alábbi link segítségével érheti el: http://ec.europa.eu/odr Az oldal betöltését követően válassza ki a kívánt nyelvet, jelentkezzen be és kövesse az oldal utasításait.

Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult Békéltető Testülethez is fordulni. A békéltető testület előtti eljárás megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. A fogyasztó a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testületnél jogosult eljárást kezdeményezni. A békéltető eljárásában a Webáruház üzemeltetője a vonatkozó jogszabály alapján köteles részt venni és együttműködni. A testületek listáját megtalálhatják a www.bekeltetes.hu oldalon. Amennyiben a fogyasztó panaszát vagy minőségi kifogását a webáruház nem, vagy nem a jogszabályoknak megfelelően kezelte, illetve egyéb, a fogyasztói jogot sértő hibát vétett, a fogyasztó a lakóhelye szerint illetékes járási hivatalhoz fordulhat. A lakóhely szerint illetékes járási hivatalok listáját és elérhetőségeit a www.jarasinfo.gov.hu oldalon érhetik el. Egyes esetekben (így webáruházakat érintő bizonyos jogsértések esetén is) az eljárást a megyeszékhelyek járási hivatala folytatja le.

A vállalkozás székhelye szerint illetékes Békéltető Testület (Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei Békéltető Testület, 4400, Széchenyi u 2., postacím: 4401 Nyíregyháza, Pf. 260., Telefon: 0642-416074, e-mail: bekelteto@szabkam.hu), eljárásának lefolytatására irányuló kérelem: http://bekeltetes-szabolcs.hu/docs/KERELEM2017.pdf

Szerzői jog és védjegyoltalom

A weboldal szerzői műnek minősül, így annak minden része szerzői jogi védelem alatt áll. A weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni a jogtulajdonos írásos hozzájárulása esetén is csak a weboldalra való hivatkozással, forrás feltüntetésével lehet.

Az EGYDESIGN és az Örök Virág márka- és védjegyek felett kizárólagos tulajdonjog és rendelkezési jog áll fenn, ezért tilos azok bármilyen módon történő felhasználása, vagy azokkal kapcsolatos bármilyen visszaélés.

Részleges érvénytelenség, magatartási kódex

Ha az ÁSZF valamely pontja jogilag hiányos vagy hatálytalan, attól még a szerződés további pontjai érvényben maradnak és a hatálytalan vagy hibás rész helyett a vonatkozó jogszabályok rendelkezései alkalmazandók.

Az Eladónak nincs a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexe.

11. Adatkezelés

Kérjük, olvassa el Adatkezelési tájékoztatónkat, amelyben részletesen ismertetjük az EU Általános Adatvédelmi rendeletének megfelelő adatkezelési gyakorlatunkat, illetve a fogyasztók személyes adatainak védelméhez fűződő jogait és lehetőségeit.

12. Egyéb rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), valamint az alább felsorolt jogszabályok rendelkezései az irányadóak:

  • Magyarország Alaptörvénye
  • az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelet (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről; (GDPR)
  • Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.)
  • Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal  összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (eKertv.)
  • Az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény (Eht.)
  • A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II. 26.) Korm. Rendelet rendelkezései az irányadók.

Angyali Szeretet Kft.


Workshop
Workshop
Jelentkezz a következő alkalomra!
Gyere el hozzánk, szánj magadra időt Te is, hiszen megérdemled!
DIY- KÉSZÍTSD MAGAD!
DIY- KÉSZÍTSD MAGAD!
Kreatív vagy? Szeretsz alkotni?
Akkor a "DIY Készítsd magad" csomagjaink rád várnak! Válaszd ki a Neked tetszőt!
Blog